^You think that I'm strong..

^.. You're wrong. You're wrong...
I'm singing my song. My song. My song..

Robbie Williams - Strong

Gillar den låten :).

Funderar mycket på hur man definerar det där. Att vara stark? Jag har hört att jag är en stark människa. Men jag anser mig själv inte vara det. Jag överlever bara. Och jag gör det inte speciellt bra. Så är jag stark för att jag tagit mig igenom allt och jag fortfarande lever? Men jag har ju inte tagit mig igenom det. Jag lever bara fortfarande. Priset jag fick betala för det var högt. Så jag gör mitt bästa för varje dag att vara en bra människa. Att lära mig leva normalt.
Men det är svårt O.o

I wish you all the best luck ^^ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0