Ännu en dålig morgon^

Och jag har inte den blekaste aning om vad man ska göra.
Mår fortfarande inte riktigt hundra. Mår faktiskt rätt illa.

Vaknade upp och kände mig yr, och magen var svullen :S
Har plockat ihop lite skräp här hemma. Har krypit omkring på golvet, lagomt sexigt :P
Har även startat en tvätt. Tror Mr.Lägenhetsinnehavare blir glad för att jag tvättar hans kalsonger ^^

Jag är dock redan nu medveten om att det saknas ett par sockor i tvätten. Men orkade inte leta. Det är något gud så dammigt på golvet i sovrummet. Och jag är mest troligtvis dammallergiker, så det är en dålig idé att krypa omkring där mer än nödvändigt! Det ska ändå storstädas nu i helgen, planerat iaf, får se om det går bra. Jag har iaf diskat lite varje dag i förberedelse. Och tvättat. Och nu idag krypit omkring på golvet för att underlätta dammsugning :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0