Dagens ilands-problem

Hejsan svejsan.

Idag känner jag mig trött. Och inte speciellt glad eller kry heller!
Men jag försöker så klart göra det bästa av situationen :)

Jag har ju då ett nytt ilands-problem relaterat till min iPod. Jag sprängde den lilla lilla högtalaren som bor i mina hörlurar, så all "party"-musik låter hemskt. Så har tänkt köpa nya ett tag nu. I helgen så märkte jag att en sladd börjat glappa, så jag har bara ljud i den ena och i den andra så är det rätt sporadiskt om inte alls. Så nu är det verkligen på tiden att jag köper nya. Men den här månaden så går det mindra bra ekonomiskt. Och de hörlurar som jag faktiskt hade hittar jag inte någonstans längre. Har hittat ett par andra som är typ likadana, men dom är dyrare >.<
Hade iaf rosa in-ears från Skullcandy. Jag älskar verkligen Skullcandy, och in-ears, och rosa då såklart, dom ska ju matcha min älskade iPod som också är rosa. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0