Gå ner-tips funnet!


Jag har hittat en bra sida. Fylld av tips och olika dieter som man kan prova på.
Synd att sidan tillhör "hej vi är anorektikter"-gänget. Men det går inte att ljuga när man säger att dom vet fasiken bäst om det här med viktnedgång. Man behöver inte alls ha en ätstörning för att få ut något vettigt av deras tips och råd, inte allt är svältfakta. En del är helt enkelt bara bra lågkalorie-saker tips. Och det gillar jag !
Har ju ingen vilja whatsoever att bli ett benrangel, men att gå ner ett par kilo, det går jag lätt med på! ^^

Jag skulle länkat, men vill inte sprida sådana negativa saker. Jag har vett nog att bara plocka på mig det som är smart och lämna resten, det sorgliga och tragiska bakom mig. Men kan inte lita på att inte andra påverkas negavtivt att se dom bilderna och de s.k "motivations-ord" som finns skrivna. Det är bara för hemskt egentligen.

Men om jag kommer fram till något vettigt så kanske jag kan skriva ner det ^^


Btw.. Måste måste köpa en våg snart. Är mer peppad än någonsin! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0