Gnäll om vardagssaker:

En ny morgon! Känner mig visserligen lite trött eftersom det blev ganska så sent igår. Vid 03.00 kanske det blev sovdags till slut.

Har börjat min morgon med att plocka ihop lite saker här i lägenheten och bytt soppåse. Irriterar mig då och då när det är saker överallt i en konstig röra. Mr. Lägenhetsinnehavare hade ju både fest och tårtkalas. Så allt från det står ju då i köket. All disk är kvar. Varenda pinal. Och det är ju såklart helt upp till mig att diska bort + plocka undan allt. Stoppa pant i påsar och glas som ska återvinnas i andra påsar. En för färgad glas och en för ofärgat glas.

Mr. Lägenhetsinnehavare må vara söt. Men är inte alltid så behändig. Borde fasiken begära att få betala mindre på hyran med tanke på allt städande och tvättande jag gör här O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0