Gomen!

Är så fruktat slö på söndagar. Har i princip spenderat hela dagen i soffan :P
But hey, lets be honest, that's the way I like my sundays! ;)

Hoppas alla hade en trevlig helg.

Jag fick iaf nyligt kanske bra nyheter. Blev iaf sjukt glad, nervös och pepp om det blir av!
Skulle fan vara guld känner jag. Tror det skulle lyfta min vardag något så enormt! ^^
Så jag tänker hålla en tumme och hoppas. Allt hänger på Mr.Lägenhetsinnehavare. Jag vill inte ta ut för mycket glädje i förskott.. Men kan ändå inte låta bli att känna pirret i magen!

Nu ska jag (redan), gå och lägga mig i sängen. Lite småtråkigt men sant. Kommer vara skönt att vakna upp imorgon och inte vara dödligt trött iaf, så det är ju ett plus i kanten :P.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0