Halvägs igenom

Dagen skulle jag vilja säga. Har städat klart. Varit och pantat. Vi hade en hel svart sopsäck med enbart petflaskor. Herregud. Fick iaf ihop 99kr ;P Inte illa pinkat!

Har även duschat. Och tagit på mig kläder.
Fet valrosskänslorna dyker fortfarande upp då och då. Men. Vad fan. Man ska inte klaga!
Jag har det iaf bra, jag kan iaf göra något för att bli smalare. Inte alla som kan det. Så det är något som man absolut inte ska ta för givet. Eller klaga på heller.
Har faktiskt börjat en ny diet. Bloggar om den också. Fast inte här. Och ska inte länka heller ^^
(Rätt ointressant blogg ändå, typ "hey det här har jag ätit idag"). Men om någon verkligen vill veta så kommer jag berätta ändå :).

Nu ska jag ringa ett telefonsamtal. Har hört spännande nyheter från i lördags :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0