Jag är tillbaka ^^

Och så är även min kära dator vid matbordet. Fast vid det nya matbordet :D
Hur snyggt som helst, och priset rockade också. Sånt är najjs ^^

Nu väntar jag på frukost. Funderade på om jag skulle orka visa ett par bilder. Men givetvis så orkar jag ju inte det. Men hey, jag har ju faktiskt inte ens ätit frukost än. ^^

Våran kittie som vi skaffade för en vecka sen har iaf blivit garanterad ett nytt hem. Det är najjs. Måste dock vänta tills på fredag innan vi får bli av med lilla Demon :). Jag är ju tydligen allergisk, så att ha en kisse är ingen bra idé tycker Mr. Lägenhetsinnehavare. Jag tenderar nog att hålla med faktiskt.

Spelade Kingdom Hearts igår. Härligt avkopplande tycker jag. Fast nu är det inte så mycket kvar av spelet.. Får väl börja med tvåan då antar jag. Igen menar jag såklart. Har redan spelat igenom 2an ett par gånger iaf ^^.

Får försöka komma ihåg att koppla i kameran sen och visa ett par bilder ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0