Kittie! :)


Igår lyckades jag iaf fastställa att våran kittie är ganska söt. Jag tror bestämt att jag råkat döpa om katten till Kittie istället för Demon eftersom jag jämt säger kittie ^^. Hursomhelst så det söta är ju att hon ser på tv, inte alla katter som gör det ser ni. Och det ser rätt sött ut när hon sitter där och tittar upp. Och ibland går hon fram och ställer sig upp mot tv:n med tassarna. Ser också rätt sött ut ^^. Just nu leker kittie med en liten skräpbit ser det ut som. Kattungar har verkligen lätt för att roa sig. Nu försökte hon dock leka med armen på min rosa tröjja. Lite mindre uppskattat :P.
Hon piper ibland också, charmigt när hon typ sover. Mindre charmigt när typ jag ska sova :P

Detta blogginlägg fick tydligen helt handla om kissekatten. Så det kan gå ^^

Jag vet inte om det här är våran katt eller hennes syster, som vi också skulle ta. Men hon sprang bort samma dag som vi skulle hämta dom. Vilket i efterhand kanske var lika bra med tanke på min allergi och att vi nu inte ska ha kvar våran kisse heller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0