LunchLådor

Ska göra lunchlådor till Mr.Lägenhetsinnehavare. Jag känner mig snäll ^^
Och så känner jag att jag har lite att göra :P
Och att det på något sätt hjälper mig att hjälpa han. Vi är rätt dåliga på det där med att vara ekonomiska. Så att laga mat är ju ett bra sätt att vara lite bättre på det iaf. Då slipper han köpa mat ute varje lunch eller offra sig och bara äta någon macka O.o Jag tycker inte om när han gör det. Jobbar man med ett s.k kroppsarbete, (dvs. fysiskt ansträngande), då ska man fasiken äta ordentligt också! Stackar kroppen annars ^^

Jag gör iaf hela kycklingfiléer i ugn, (simpelt), och til det steker jag lite svamp, sen ska jag koka ris och göra sås också, (sås på påse, enkelt som bara den!). :) Det är faktiskt inte så svårt att laga mat. Det beror ju helt på vad man lagar.
Jag kan faktiskt göra sås från grunden också, det är inte svårt alls. Men jag är ett fan av och uppväxt med sås på påse x). Kom bara ihåg att det är Blå Bands såser som är godast, (enlig mig iaf :P).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0