Lyx-maten :)

Igår gjorde jag och Mr.Lägenhetsinnehavare värsta maten! Fortfarande imponerad att jag fick han att hjälpa till O.o

Blev iaf : wok med kyckling, (finns färdigstrimlat på påse), och vattenkastanjer (simpelt), vårrullar (me hates them, but he likes them ^^), och sesamnuggets, (det är vegetariskt mat). Till det blev det givetvis det trogna basmatiriset, soja och sötsur sås (jag tycker inte om sötsur, han tycker inte om soja).

Gott var det iaf! Blev imponerad över hur bra det faktiskt smakade. Trodde jag inte ^^

Det blev 2 lunchlådor av det också så herrn har lunch idag + imorgon. Vilket innebär att jag fixat lunch till han för hela veckan. Herregud vad snäll jag är. Och herregud vad bra för ekonomin :D

Jag rekommenderar! (Sesam nuggets var fasiken riktigt gott, det tyckte till och med Mr. Anti-vegetarian!). :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0