Mår illa :S

Eller nja.. Jag mår inte illa.. Men jag mår inge vidare bra heller O.o
Jag undrar om jag ens har en magsäck kvar efter igår..
Nej fy fan. Jag förstår ju nu varför jag alltid brukar dricka med måtta. Men så igår tänkte jag testa the other way. Och bara dricka och dricka. Vinglade glatt hem när krogen stängde, smådansade lite i farten och lyssnade på Rihanna - Disturbia.

Men sen när jag kom hem.. Då tog det inte så lång tid innan jag insåg att det var kört.. Förstod ganska snabbt att det inte skulle gå att sova. Jag kan fan inte sova när jag är full. Snurrar på tok för mycket för att det ska vara behagligt.


Men nån gång lyckades jag iaf med den bedriften, and here I am, lite huvudvärk och hungrig som ett djur! O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0