Måste försvinna ett tag O.o

Nytt bord ska inköpas imorgon. Sedan ska Mr.Lägenhetsinnehavare firas också.
Sen så ska jag iväg till en annan vän som fyller år.
Så kommer montera ner älsklingsdatorn och gå offline tills på söndag tidigast tror jag.

Jag kom iaf ihåg att ta bilder på tårtan! :D

Ska btw inte skriva högskoleprovet imorgon.. Det är inte färdigstädat här, blir sååå mycket stress eftersom folk ska komma över hela dagen och fika.
Så jag parkerar mitt arsle hemma imorgon under dagen. Ska diska bort dom sista formarna och sätta florsocker på muffinsarna, sånna där vanliga småsaker. Ska städa bort lite också ^^

Ikväll har jag sytt ihop, (Mari hjälpte till), 6 soffkuddar. 4 gula, två med vit baksida, och 2 orange med vit baksida. Så det kommer bli lite färgklickar i den annars tråkiga grå-beige soffan ^^
Ska försöka komma ihåg att ta bilder på det också :).

Men vi höres söndag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0