Mat-Bilder:


Kycklingen innan jag stoppade den i ugnen. Som vanligt någon tokig Emma blandning av kryddor på. Jag kryddar med det jag känner för. Finns ingen annan plan eller tanke bakom :P


Mina champinjoner, (eller svampinjoner som vi brukar säga), innan dom stektes. Svamp är bra! Men färsk ska den vara. Tål inte sånna där vidriga på burk, usch usch! Jag råkade dock steka dom för länge, (eftersom jag brottades med dammsugaren samtidigt som jag lagade mat). Så vissa blev lite knapriga - Svampchips? Kanske är något ;)


Och här har vi då färdig lunchlåda, ser lite skum ut. Kyckling i översta vänstra hörnet. Väldigt mörk (*host*) svamp i nedersta vänstra hörnet. Uppe till höger ser man örtsåsen och i nedra högra hörnet har vi currysåsen. Basmatiriset är då i mitten, kind of obvious :P Så 3 sånna lunchlådor blev det. Hoppas det smakar bra! (Råkade även ha i kycklingen för länge... Idag var inte min dag xP).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0