Perfekta äckel >.<

"Hej, jag ser alltid perfekt ut på kort. Så äckligt perfekt att man kan misstänka att photoshop hade ett och annat att göra med det. Men så kan man ju inte säga, kan inte anklaga folk för att 'photo-shoppa' som det kallas. Nej jag är bara äckligt perfekt på alla kort och ni får tro vad ni vill, jag vet att ni blir avundsjuka ändå ;)"

Don't we just löööööve these people?
Varför ser alltid jag (och en hel del andra) ut som vandrande mardrömmar på kort medans andra ser ut som fluffiga rosa drömmar?

Vi nöter istället "jag ser bättre ut irl, jag lovar :P". Notera dock att självförtroendet inte riktigt orkar med det argumentet eftersom det blir en -> :P istället för en -> ;).
Skillnad på smiley och smiley, vissa missbrukar dom bara. Men med vissa andra så kan man märka en tydlig skillnad i skrivandet och meningen bakom med hur dom använder sina smileysar.  Jag är dock en sån där som slänger smileysar all over the place för att alltid verka så trevlig som möjligt ^^
Och -> ^^ är den outtalade favoriten.

Från en sak till en helt annat. Smileysar. Intressant det dära :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0