Senadrag

Heter det så i övriga Sverige också?

Jag tänkte kliva upp tio, men orkade inte riktigt. Men jag påstår att 11 är godkänt ^^

Idag vaknade jag 06.50 av att jag fick senadrag i min högra vad (it's always my högra vad). Och det behöver jag ju knappast berätta att det gör ont som faaaaaen! Så ingen höjdarväckning inte.
Lyckas alltid få till det på samma sätt också. När jag ska vända mig från min högra sida till att sova på min vänstra sida, där i slutet av mitt graciösa move så sträcker jag muskeln då på något konstigt vänster och vis. Inte härligt!

Var ett tag sen jag fick det dock. Har haft problem med den där vaden förut. Senast jag fick senadrag så kändes det konstigt i ett par veckor efteråt.

Rekommenderar: Massage, gör ont som bara den att massera vader, men det är behövligt! Dom är så bortglömda dom stackarna :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0