Svammel om WoW.

Beroende på hur man ser på det?
Vaknade iaf 9. Totalt godkänt om du frågar mig. Fast sen så gick jag ju och la mig 22 också.. Haha.
Men jag tycker det är bra. Har ändå inget vettigt för mig på kvällarna.
Men ikväll blir det nog liiite senare kanske.

Mr.Lägenhetsinnehavare ska vara uppe till 00.00 och spela (minst). Så jag ska se hur länge jag orkar vara uppe och sysselsätta mig.

Han spelar WoW btw. Kom på varför det spelet stör mig, (förutom dom vanliga osociala anledningarna). Att man är utanför helt enkelt! Jag kan inte sätta mig ner och börja med det spelet och vara med i gemenskapen.. Fuck that. Jag är en nOOb som aldrig skulle accepteras av dessa "spelet är typ mitt liv, var dålig and diiiieee" typ. Så även om jag skulle vilja joina gemenskapen så måste jag först sätta mitt arsle ner framför datorn, spendera timmar efter timmar efter timmar och pengar pengar pengar tills jag blir så pass bra att jag kan bli "accepterad".
Var det bara jag som hörde det dumma i det där?
Hursomhelst. Eftersom jag klart och tydligt uppfattade det dumma i det där så tänker jag inte ens tänka tanken på att börja. Tycker bara det är synd.
Spelar helst med folk jag känner. Men folk jag känner som spelar WoW skulle inte vilja dras med mig ^^. Så är det.

Jag är faktiskt en sån där människa som kan se på när andra spelar och tycka att det är intressant, (så länge spelet har någon slags story iaf). Men att sitta och titta på WoW är ju inte direkt något man kan göra och finna intressant.. I've tried. Därför tv+konsol är liiite bättre i min åsikt. Där kan man iaf skapa en gemenskap.

Eller så gör man som jag och Elin back in the days. Hon styr och så skjuter jag! ;) (Tomb Raider på pc ftw ;P).

Vet inte riktigt vars denna story har tagit mig. Men nu ska jag ta ut mina chokladbitar ur ugnen :D.

Kommentarer
Postat av: victoria

Är det därför WoW spelas av 10 miljoner människor? för att vi som spelar inte accepterar noobs? de va de löjligaste jag hört :P. Finns såklart olika människor men jag t.ex. har inga problem med noobs.. alla har vi ju varit nya på WoW. så det finns ju en anledning till varför det är världens största MMORPG spel.



jag tycker du ska testa å gå in med inställningen att det e roligt för det är det, och otroligt socialt, det handlar bara om vilka du spelar med.

(har spelat i 6 månader och kommer ALDRIG byta spel) wow är en livsstil men en rolig sådan. bättre än CS iaf där man utvecklar hat ;)

2008-10-24 @ 14:30:48
URL: http://victoriabrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0