Trött och ledsen i ögat :'(

Trodde jag skulle må bättre idag. Men det gör jag inte.

Finns många tankar som förstör i mitt huvud. Som snurrar och skapar en massa oreda bara..

Är less på att folk ska säga: "Var det bara det?".
Ingen fattar hur en liten sak kan få katastrofala följder. Har ingen hört talas om snöbollseffekten??

Och så är det annat också. Annat som man kanske inte borde tänka på. Men jag tänker på det iaf. Dumma jag >.<

Hur kan något så .. um .. vanligt?.. Som porr. Hur kan något så vanligt som porr få mig att  må dåligt? Jag tänker nog inte ens utveckla den där tanken åt er.
Inte min porr. Någon annans porr. Men det kanske ni förstod.

Men jag lämnar det så ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0