Argh!

Ojoj,,
Så fort jag bara kan så borde jag ta uti med med min blogg.
Känns lite trist att inte kunna göra något just nu.. Men det är väl bara att bita ihop och ta den sen när jag kan!

Btw.. Jag vill ha en laptop - please give? :)

Just nu har jag mycket blandade känslor. Ångest, frustration, ilska, besviken, ledsen, glad..
Inte sprallig dock.. Har svårt att finna  den känslan.. Men ett par skratt har jag iaf lyckat locka fram de senaste dagarna hos andra. Det är skönt. Me likes.
När andra är glada så kan jag känna mig ganska nöjd tror jag.

Igår brast det dock.. Då grät jag lite.. Frustrationen blev lite för mycket. Inte allt för oväntat dock. Har mycket att ta itu med. Mycket att göra. Har ett år att ta igen. Ett stort glapp i mitt liv.

Men på något vänster och vis så ska väl det gå att fixa?

Hoppas ni tar hand om er.. Orkar inte riktigt skriva något mer när jag har så blandade känslor.

Puss på er ^^

Kommentarer
Postat av: Teffe

Även på avstånd så finns det ju nya bekantskaper som miffon som mig du kan trakassera om det är minsta lilla. Du vet var jag finns fröken. ;)

krams

2008-09-17 @ 18:04:45
URL: http://teffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0