Dagen efter dagen efter

Hej igen alla glada och nyktra människor där ute i världen! ^^

Tja.. Jag vet inte om det är ofint med detaljer.. Men vad fan!
Kan ju säga att jag blev sådär lagomt onykter igår. Det vill säga ganska så onykter.
Kändes som att man mådde solstråle ändå. Gick och la sig vid 3.
Drömde om att jag spydde (?), glad och fin dröm.. Vaknar vid 7.
Mår helt plötsligt rövarnas röv! Så jag har inget val. Det var bara att ta sig till toan.
Så jag spydde. Sen spydde jag upp en vidrig mängd (ägg-gul)-gul galla. Shit vilken färg det var på den.
Har aldrig sett något liknande o.O
Hann gå och lägga mig - gå tillbaka till toan - tillbaka till sängen innan jag lyckades med att somna igen.
Men nu är jag iaf vaken, förutom en liten konstig smak i munnen och ont i magen så mår jag rätt schysst.
På tal om det så ska jag gå och borsta tänderna när jag skrivit klart det här och tvätta bort gårdagens smink.
Kan ju milt påstå att jag ser förjävlig ut just nu ^^
Har ett stort sug på hamburgare från Max (frisco då såklart). Får se hur jag gör med det suget!

Nu space'ade jag ut totalt O.o
Så tror jag ska ta itu med tvagandet (tvättandet).
Tjo så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0