Dagens matintag so far:

Nästan en hel banan, två vaniljrån och 1 kaka.
Nästan så man var lite nyttig idag. Men bara nästan. Funkade inte helt ut :P (Yes, fortfarande medveten att det inte alls är nyttigt att äta typ inget. Jag  förvränger sanningen lite bara).
Tror jag skippar middagen idag. Känns som att min mamma kommer ha något ätbart hos sig ikväll iaf så :P

Jag velar fortfarande lite om det där med maten. Har som inte bestämt mig än riktigt för vad jag ska ha för inställning. Vad jag ska äta, när och hur mycket. Känns svårt det där. Ska ge det lite betänketid. Men tror det är smartast att komma fram till en lösning snart.

Eftersom jag ska till mamma ikväll så ska jag passa på att ställa mig på hennes våg. (Man ska helst alltid väga sig på samma våg eftersom de kan skilja sig lite granna. Vilket egentligen för mig innebär att jag borde kidnappa Jörgens våg och kontrollera  min vikt på den. Var ju faktiskt när jag stod på den en gång som jag kom fram till att jag måste fan gå ner i vikt. Men mammas får duga så länge, var ju trots allt den som sa att jag gått ner 2 kg senast, haha). ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0