Dåliga Minnen


Jag har ont i magen. Aj. Har fortfarande Ågren.
Och så är jag hungrig, men jag ska få mat från Max - Yay me! ^^
Jag påstår att på söndagar så får man unna sig lite skräpmat ;)

Har iaf fixat mig. Jobbigt det där att behöva fixa sig dag efter dag. Fast på veckodagarna är jag mer obrydd, orkar som inte engagera mig i hur jag ser ut på jobbet och så x)

"I hope you had the time of your life"
Det är typ höst. Och i år startar det tidigare än vanligt.
Tredje året nu. Samma visa.

Kalla det höstdepression om du vill. För jag antar att man kan säga så.
Nog för att den riktigt anledningen till att jag är deppi är på grund av Petrus.
Min bror ni vet. Han som gick bort 15 November 2005.
Enda skillnaden i år är att jag är medveten om det nu. Varför jag får ett sånt "down" i humöret.
Men jag är ändå förvånad.. Brukar ju som inte ta i förrens Oktober.
Men nu sitter jag här.
Frågan är ju dock varför så tidigt i år....
Det är inte kul! Jävligt jobbigt också.. Och så är det svårt för att förklara för folk hur det ligger till. Varför  mitt humör är sämre än vanligt...

Ahja.. Vill inte diskutera det just nu ^^


R.I.P Storebror - Love you forever ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0