Förvirrad ~

Känner mig lite taskig sådär.. Tror folk upptäckt att jag börjat leva igen. Och så skrev jag ju att jag skulle försöka ta hand om bloggen. Men ändå så blev det inte ett endaste inlägg igår O.o

Men jag har ganska mycket för mig i mitt liv just nu. Och jag har ingen aning om vad jag riktigt ska göra. Vad jag borde göra. Så jag står och trampar lite nu på samma fläck och försöker komma fram till vilket håll jag borde gå.

Undrar om man kan komma fram till något vettigt? Speciellt nu när allt känns så svårt.
Tillbaka kan man aldrig gå. Och still borde man sällan stå.. Och nu rimmade jag lite små-töntigt sådär ^^

Tror jag lämnar svammlet for the time being.

Lajjters :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0