I-landsproblem!

Mitt I-landsproblem idag:
Jag vet fasiken inte vars jag har min mobilladdare O.o
Använder alltis usb-laddaren, (is that jätte-töntigt?).
Så nu har jag ingen aning om vars min egen är... Hm..

Saker att komma ihåg: Laddaren och usb-kabeln till kameran & usb-kabeln till min kära iPod ^^

Mår fan cp-illa idag igen.. Sover dåligt.. Äter dåligt.. Jag ät fasiken middag idag också! Nästan helt sådära otroligt ^^

Imorgon ringer min kära väckarklocka 07. Lite sovmorgon iaf.. Och ikväll ska det fasiken inte sovas senare än 22, så det så! :)

Hoppas bara att mitt minne kommer fungera imorgon bitti.. Det har ju en tendens att svika mig, speciellt tidigt på dygnet! O.o

Nu ska jag ta bort min sexiga handduks-turban från huvudet :P

Återkommer kanske senare med mer svammel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0