Känsligt

Tjaa... Jag försöker förstå en hel del.
Men jag förstår inte så mycket.
Lite trist det faktiskt.
Vad ska man göra liksom?

Jag har ont i magen.
Jag har tårarna nära.

Och har jag något att skylla på?
Trötthet? Bakis? Ngt? Vadsomhelst?
Tror som inte det..

Så då måste jag ju nästan erkänna det.
Att jag är ledsen.
Att jag mår dåligt just nu.
Att det är fett jobbigt att inte veta riktigt vad man vill.

Vad fan vill jag ??
Och varför blir det inte bättre? :S
När ska det bli bättre?
Och varför inte just nu?

Och sen så vill jag ju inte säga något heller.
Men jag förstår det verkligen inte?
Varför känner jag så här just nu.. Nu?
Händer det ngt speciellt just nu??
Nej jag har bara en äcklig känsla  i kroppen, i magen.
Vad är det?

Och hur rycker jag upp mig just nu?
O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0