Kärlek är skit!

Jävlat säkert.. Och jag orkar fan inte.
Helvete också.. Ska det vara så jävla svårt??
Ska det vara så jävla svårt att bry sig om en annan människa, att ställa upp när den människan inte har det lätt?
Varför ska man alltid vända ryggen till och säga att det är "jobbigt"?
Jo för fan att det jobbigt! Det vet väl jag också.
Jag orkar inte ge om alla andra bara ska ta.
Ta, ta, ta.
Ge tillbaka någon jävla gång. Och inte bara när det passar dig. Ge tillbaka när det är en dåligt vald tidpunk, ge tillbaka fastän du är upptagen med annat.
Visa för fan att vissa saker är viktigare än andra.

Jag vill så gärna veta att jag kommer före ibland. Bara ibland. Bara nångång. Bara någon enstaka gång före något annat.

Kommentarer
Postat av: Elise

hemskt! jag ger allt jag kan till en kompis men jag får absolut ingenting tillbaka... man blir ledsen i ögat

2008-09-27 @ 22:55:19
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0