Måndagsbarn

Jag har faktiskt starkt för mig att jag föddes på en måndag ^^

Första dagen tillbaka på jobbet efter en veckas (+ 2 dagars), frånvaro.
Trodde det skulle kännas mycket värre än vad det faktiskt gör.
Är inte så jättetrött (fast lite trött är jag nog ^^).
Började dagen med att göra en koll på mitt ansvarsområde (data & samtalsrum). Flippade i kalendern och sånt ointressant göra :P

Sen bestämde jag mig för att försöka få lite ordning på mina ansökningspapper till folkhögskolor lite här och där. Måste få mina betygskopior intygade av en till (det måste vara 2 personer som intygar). Har fixat 2 referenser också och begärt ett arbetsintyg. När jag kommer hem så ska jag samla ihop resten av pappersröran (anställningsbevis, personbevis). Ta hit allt imorgon och försöka färdigställa allt. Måste fixa kuvert också. Och sen är det bara att vänta på arbetsintyget, dra ett par kopior av det. Och sen så är det klart! Då ska det bara postas, och sen kommer väntan ^^

Har faktiskt ätit lunch idag. Och enligt mig var det ganska så mycket. Det blev fullkornsmakaroner (i min strävan att vara nyttig) och ... Makrill... Yeah.. Ni såg rätt.. Makkisar och Makrill x) Tänkte faktiskt ta med min tonfisk i pastasås idag. Men minnet sviker mig ofta på morgonen. Även idag..

Är lite smått upprörd också för jag verkar ha förlagt min usbkabel till min iPod någonstans. Det är irriterande... Ska kolla med en viss person om det råkat fastna där någonstans. För hemma verkar den inte vara :S

Ska kolla en femte gång när jag kommer hem.. I really want that kabel >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0