Oförståeligt


Finns mycket i den här världen som jag inte förstår mig på. Och just nu är jag för trött för att ens tänka på det.
Ska försöka lägga mig tidigt ikväll, (och då menar jag tidigt, typ 21.30-22.00 tiden).

Idag har inget vettigt skett. Har spelat lite Shadow Hearts: From the New World som är ett rpg till playstation 2 för er som inte visste det. Köpte det för flera månader sen men har bara spelat i en timma. Så tänkte att det var dags att försöka snigla sig igenom det. Har lite blandade känslor än om det dock. Kanske blir bättre med tiden.
Fast det mest störande är ju att en som  verkar vara 30+ gör rösten till en kille som ska vara 16år gammal. Konstigt.
Och bruden är i princip naken all of the time. Men hey, blir väl inte lika kul annars? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0