Parfym!

Oh vad jag kan bli tokig på en sådan sak.
Men parfym är väl kul, tycker väl de flesta? Lukta gott och så där.
Men för mig är det inge kul alls. Får huvudvärk och börjar må illa.
Så nu tänkte jag slå ett slag för alla känsliga och allergiker!

Snälla folket. Sluta ha så mycket parfym/after shave/cologne. Det är fasiken inte kul om man är en av oss. Som får svårt att andas, huvudvärk osv. På helgerna, fine. På jobbet/skolan - No! Någonstans borde man ju få vara fri från dessa tunga dofter.

Vanilj är verkligen min ärke fiende. Finns ingen lukt som får mig att må mer illa än det. Sliskig och usch säger jag bara.
(Därför jag älskar att min käreste vän Emma sprayade vaniljparfym på mig i helgen, gud vad glad jag blev ;P).
Stay away from the vanilla please ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0