Pissväder


Hejsan svejsan.
Sitter faktiskt hemma nu framför datorn. Kändes som att det var ett tag sedan..
Det regnar som fan ute, trist trist!
Känner mig dock väldigt varm och hängig (~trött).
Funderar på om man ska tillåta sig själv att lägga sig ner i sängen lr soffan och blunda en stund.
Kändes inte som att jag hade så mycket bättre saker för mig faktiskt.

Äsch. Jag orkar inte gå in på ngt mer nu. Tror jag ska försöka släppa det och låta tankarna vila.
Jag vill inte just nu. Trött, trött... Jobbet sliter mer på en än vad man kan tro.
Men det är inte så länge kvar tills det är slut.

Och jag som önskar jag hade kunnat klämma fram något trevligt/roligt att skriva om. Men icket.
Kanske sen, kanske imorgon..

Nu går jag och lägger mig en stund ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0