Sthlm-Uppsala checken - Klar!

Har spånat runt nu. Måste säga att det är inte många folkhögskolor som startar både på höst & vårterminen.
Men inte gör det något! Man kan ju alltid läsa här på vårterminen och sen söka till höstterminen någon annanstans?
Hittade iaf 5 folkhögskolor som har start på vårterminen i Sthlm-Uppsala området ^^
Anledningen till att jag inkluderar Uppsala i mitt sökande är just p.g.a att det ligger så pass nära Sthlm. (Tar ca 40-60 minuter med tåg och kostar ca 39kr och den går ett par gånger i timmen på dagarna, och då vet jag inte ens hur bussarna går. Så att ta sig mellan är inte direkt ett problem iaf). Har ju trots allt min bror i Sthlm. Det är en trygghet som sitter bra måste jag säga ^^

Ska spåna på dom här ansökningspapperna nu. Ska även kolla skolor i Gbg-trakten.

Jag återkommer sen, tror jag ^^

Kommentarer
Postat av: andreas

Sen när blev det gay med mys? =)

Jag vill som bara ha ett riktigt sovrum där man kan känna lugnet to the max och aldrig vilja lämna det för nått. typ. Det har med slapphet å göra, inte romantik =)

Mina felstavningar är dessutom medvetna. Jag gillar dom också.

2008-09-03 @ 12:18:25
URL: http://numbnuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0