Svälter O.o (nästan xP)

Jag är trött och jag är hungrig och jag är less..
Håller nästan på att börja gråta också, men det skyller jag på energibrist....

Idag shoppade jag lös (som vanligt när jag har pengar) så nu har jag typ inga pengar kvar, så om ni ser mig på stan försöka handla något så får ni slå mig på huvvet eller nå ^^
Men men... Allt löser sig oftast i slutändan! (Har jag för mig om inte annat :) )

Jag vill äta något.. Men jag åt upp den sista pan pizzan igår (yes jag åt faktiskt igår), Idag har jag faktiskt trott eller ej ätit frukost! Det blev en ost och skinkbaguette från OkQ8 :P
Funderade på att äta en cup-a-noodle och lägga mig i soffan och se på ngt... Men som vanligt så tänker jag mycket och gör lite, (började fundera på det typ kl 18).

Vi får se hur det blir och hur det slutar... Idéen började dock låta mer och mer lockande.. Och så borde jag gå och lägga mig tidigt (p.g.a tröttheten). ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0