Svammlar ^ Free Writing


Fattar ingenting
Huvudet snurrar
 
RUNT runt runt!
Stick .. Försvinn

Illmående. Känner för att spy
Spy upp alla dessa äckliga känslor
Förvrider mitt inre
Förvränger mina minnen

Runt runt runt
Stick .. Försvinn

Orkar inte ta itu med det här just nu
Så jag blundar och låtsas som allt är bra

Inse fakta. Världen vill hellre ha dig med ett leende
Dessa falska fejkade leendena
Överallt.. Överallt
Stick .. Försvinn

Vill inte låtsas
Vill inte ha verklighet
Vill inte se sanningen
Vill drömma i en evighet

Låt lögnerna bränna dig
Bränna dig hårt
Låt sanningen ta kål på dig
Låt den kväva dig hårt

Har det gått för långt när både sanningen och lögnerna gör lika ont?
Har man missat något viktigt på vägen när man bara kan se återvändskyltar?
Har man förlorat det som betyder mest när man inte längre kan känna det?

Borde man ge upp när tårar är det enda som speglar verkligheten idag?


//Skrivet medans jag lyssnade på : The Veronicas - Untouched & TLC - Damaged (<- Now thats an old one ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0