Vad ska man göra?

Känner mig lite lugnare nu.
Känns dock inte alls kul.
Att gå och lägga sig kändes trist trist.

Ser mig själv i spegeln.. Inte fagert.
Tur bara att inte allt smink rinner ut när man gråter (som det gör för vissa, förstår fortfarande inte hur dom lyckas O.o).

Har en än gång lite blandade tankar. Varför ska man låta en annan människa förstöra kvällen för en?
Varför ska jag typ lägga mig i sängen som en olycklig mupp när den andra personen är ute och roar sig?
Äh fy fan. Jag förstår inte ens hur man kan roa sig när man vet att det finns en person som behöver en så mycket, en person som man sårat så jävla mycket.

Nu kände jag fan tårarna komma tillbaka :S
Jag hatar det. Lördag... Och jag jobbar hela veckorna. Känns extra dumt när man inte hittar på något då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0