Inspiration!

Det finns så många fina ord, jag älskar det.
Och jag älskar att jag ibland kan ta dessa ord och skapa något vackert av det.
Jag avgudar det faktum att jag kan beskriva en känsla med ord.

Ord ord ord. Ord är bland det bästa som finns. Vad skulle jag göra utan mina ord?
Att skriva, det är så naturligt, det är så jag. Det går nog inte att förklara.
Det känns verkligen som mitt syfte här i livet. Ni förstår inte.
Att skriva gör mig glad, ledsen, arg, eftertänksam, på bushumör och riktigt irriterad ! Jag kan göra alla dessa saker med mig själv bara genom att skriva ner mina egna ord. Är jag knäpp? Jag är förmodligen det. Men jag älskar det !
Jag älskar alla mina känslor som snurrar runt runt.
Jag älskar att jag är knäpp, tokig, glad, virrig, charmig och helt underbar ! För det är jag. Jag är en sjukt bra människa. Det kan ingen ta ifrån mig. Det vet jag att det är sant. Jag förtjänar bra saker.
Jag förtjänar uppskattning och förståelse. Jag gör det.

Inte kärlek för att jag vill ha den. Inte kärlek för att jag behöver den. Utan kärlek för att jag känner den. För att den finns och för att den bara är. Väldigt enkelt och väldigt sant. Jag behöver inga ord för att beskriva den, för att försöka få er att förstå. Det är kärlek och den finns bara där. Den är en del av mig, helt naturligt. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det bättre.


Jag svammlar så jävla mycket idag ! Haha, men det är charmigt, erkänn? ;)

Orginalbilden är helt svart/vit, jag la till det röda och gröna själv. Amatörpaint kan vara rätt kul ändå :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0