Dagens;

Dagens humör: Lugn
Dagens önskan: Att lugnet håller i sig
Dagens jag känner för: Mys
Dagens doft: Mattias smelly breath ;)
Dagens smink: Inget
Dagens klädsel: Mattias grå extremt fula mjukisbyxor och ett rött linne :)
Dagens köp: Toapapper!
Dagens längtan: Daim, men jag fick inget :S
Dagens kärlek: Mattias under täcket! :P
Dagens väder: Regn
Dagens jag vill inte: Att dagen ska ta slut
Dagens måste: Inget här heller :)
Dagens mat: Mattias potatisgratäng och kyckling
Dagens telefonsamtal: Har inte fått något..
Dagens tvprogram: LA Ink, fast såg det bara i 10 minuter :P
Dagens bästa: Twilight ^^
Dagens sämsta: Tröttheten
Dagens roligaste: När jag busade med Mattias och bäddade ner han under täckena och slängde på kuddarna ;D

Kommentarer
Postat av: b & v

Frågestund på vår blogg nu!



Fråga exakt vad du vill och vi svarar på ALLT!

Ta chansen att få reda på våra smaskiga hemlisar nu.



http://apieceofsisters.blogg.se

2009-08-17 @ 14:16:26
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: Mari

*Thumbs up*

2009-08-17 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0