Another day in Paradise :P

Hej hej på er ! :)

Hade svårt att somna inatt. Jobbigt. Men Jennie såg iaf till att jag klev upp före 12 idag, alltid något ^^. Jag var visserligen vaken men orkade inte dra mig upp riktigt. Hon bestämde sig iaf för att kika förbi ett tag mellan sina möten.
Helt chockerande nog så gjorde vi en jätte-tjejjig sak. Vi kollade i ett bröllopsmagasin och pekade ut våra favoritklännigar och diskuterade ringar ;). Haha, det trodde man kanske inte om Jennie. Men en vacker dag så ska vi nog få se henne i en klänning, dock så vill hon ju själv att den ska vara svart, oväntat va? ;D

Nej nu fastnade jag.. Nu blir det frukost och ett avsnitt av Naruto. Som jag säger; "Äntligen lite kyuubi action!" ^^.

Puss på er gullungar ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0