Another . . . . List ! ;D

För 5 år sedan...
Var jag 16 år gammal och hade nyligt fått körtelfeber.. Så låg mest och sov 2004 faktiskt O.o

För 3 år sedan...
Början av 2006... Suddigt minne.. Var mitt uppe i sorgen av att ha förlorat mitt eget kött och blod (storebror) till drogerna.. Var mest hemma och degade har jag för mig, och sökte lght. Hade ju trots allt fyllt 18, blev beviljad egen lght av soc, mest pga att dom fuckade upp det första gången jag sökte. Tur för mig. Jäkla klåpare dom är dock ^^.

För 1 år sedan...
Var jag dum, naiv, och helt jävla blind. La ner massa energi på ett förhållande som jag borde lämnat innan det ens började ! >.<

För 3 månader sedan...
Slutet av November eh? Hm.. Enligt min blogg så storstädade jag Donnes lght, julpyntade, såg dåliga skräckisar med Elin och Sophie, och spelade Kingdom Hearts :)

Igår...
Så var jag med världens bästa Mattias, vi busade & myste, som det ska vara ^^.

Imorgon...
Ska jag säkert plugga and stuffs ^^.

Om ett år...
Så pluggar jag fortfarande, men har förhoppningsvis mitt eget place.. Resten får vara ungefär the same, mår så bra nu med dom människor som jag valt att omge mig av ^^.

Jag utmanar: Alla som ids fylla i denna.. Den är ju inte allt för lång och jobbig ^^.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

För 5 år sedan...

Hmm jag var 19 år å jag gick nog på Komvux då, och läste upp Fysik B och Matte E



För 3 år sedan...

Nyligen fyllt 21 och det är allt jag kommer ihåg :P



För 1 år sedan...

Var det den 23 i 2:a 2008



För 3 månader sedan...

Väntade jag på att fylla 24



Igår...

Satt jag framför datorn, jobbade och såg på film, samtidigt :D



Imorgon...

Ska jag jobba



Om ett år...

Den som lever får se, men jag antar att jag göra samma saker som jag gör nu



Jag utmanar: Mats på att lägga ner WoW å börja med virkning och högläsning för dom döva istället...

2009-02-23 @ 12:02:53
Postat av: Mari

Då måste jag tänka och det orkar jag inte med...

Dessutom är det inte intressant heller :P

2009-02-23 @ 14:25:15
Postat av: Kubbe

Come on, COME ON! :P

2009-02-23 @ 15:03:00
Postat av: Mats

För 5 år sedan...

Körde jag motorcykel



För 3 år sedan...

Var jag frustrerad men insåg att det var spännande att meka med datorer



För 1 år sedan...

Började jag plugga igen och åt säkert fisk och kokt potatis till middag



För 3 månader sedan...

Så var det dags för dom första trevande stegen i Naxxramas i gisslet som kallas WoW



Igår...

Så var jag med Emma och hade en underbar söndag



Imorgon...

Måste jag plugga och försöka träna



Om ett år...

Pluggar jag säkert något spännande och har blivit lite äldre och visare



Jag utmanar: Gänget att börja motionera lite och äta bättre! Så det så!

2009-02-23 @ 23:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0