Books and some pics^

Idag var man ju då iaf uppe 13, alltid något :). Som vanligt så hade jag ju problem med att somna.. Men det gör inte så mycket egentligen, det är en strålande dag idag, det gör mig glad ^^.

Ska iväg till biblioteket med min kära syster, kan lugnt påstå att det var länge sen man var där :P. Ska gräva fram ye olde bibliotekskort också utifall att jag finner ngt spännande bland den engelska litteraturen ^^. Kan faktiskt meddela att jag haft det kortet sen jag gick i 5an, den ni, back från the bokbuss tiderna ;D. Fina minnen det dära, kommer inte ihåg att jag lånade så mycket mer än Narnia böckerna faktiskt. Men läste en hel del från skolans bibliotek också. Ni ser, när andra normala barn hade ngn slags form av socialt umgänge så satt jag mest och läste böcker. Har varit med i 3 olika bokklubbar genom barndomsåren också;  Pollux, Läslusen & Funtasie , yeah, den sista är riktigt tacky x).
Jag hade t.o.m läst mer böcker på ett år än min Litterär Gestaltning-lärare på Backa, hon var imponerad. Men vadå, hon hade ju bara läst 10, jag hade läst minst 15. Ett år är ju lång tid? Men det var the glory days. Under 2008 har jag nog inte läst mer än 3 böcker, och då är ändå 2 av dom astrologiböcker :P.

Jag fastnade helt i tankarna nu. Får se om jag skriver mer sen om jag kommer på ngt :P.


We rule ! ^^ Tänkte på Maris lista så slängde upp ett par bilder på oss "systrar" ;D

Kommentarer
Postat av: Mari

Ni ser söta ut, jag ser bäng ut XD

2009-02-10 @ 15:39:46
Postat av: Emma

Mari du är bäng -kramar-

2009-02-10 @ 21:58:17
URL: http://blondlittlelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0