Damn!

That's a beautiful morning :).

Har börjat skriva min bok på Kapitel1.se , min bok kan ni läsa här :).

Sjukt länge sen jag var vaken tidigt på morgonen. Väldigt fascinerande faktiskt. Morgon-tv är intressant. Mycket möjligt att nån gång under natten så förvandlades min hjärna till mos och att jag nu bara svammlar ^^.
Har iaf hunnit; se Knight Rider, original of course, se en politisk debatt om försäkringskassan, inse att jag aldrig såg första säsongen av Top Model, hitta en ny kärlek här i livet, och just nu ser jag på Oprah som handlar om "rudeness", så sjukt intressant att jag nästan faller ihop och dör här och nu. Multitasking is the shit, krävs inte mycket hjärnkapacitet för att se på Oprah och skriva ett blogg-inlägg samtidigt :P.

Citat från debatten: "Jag finner inga ord för det.. Det är förskräckligt.." Yeah.. Jag finner inga ord och det bästa jag kunde komma på var förskräckligt? Ahja ^^.

Från Oprah: 80% tycker att rudeness är ett problem.. 99% tycker att dom inte är rude. Ursäkta att jag använder engelskan mitt i allt, men det låter bättre tycker jag ^^. Intressant. Amerikaner, lustiga folk. Så Oprah har ett gäng med frågar som folk svarar "ja" eller "nej" på, och det givetvis visar ju ganska snabbt att det är mer än 1% som gör saker som kan uppfattas som otrevligt. Där ser man. Att man behöver Oprah för att folk ska fatta att typ alla är rude emellanåt. Ahja ^^.

James Morrison, guy is cute och låten "Broken Strings" som han sjunger med Nelly Furtado är riktigt najjs. Råkade som bara snubbla över den på Mtv när jag flippade bland kanalerna. Nu är det kärlek -v- ^^.

Kommentarer
Postat av: Ewah

Ahaaa, men då konstaterar jag att du o jag på varsitt håll har zappat mellan ungefär samma kanaler.. somnade till opras show dock... så rude var jag ..L

2009-02-11 @ 11:58:22
Postat av: Emma

Haha, ja, lite coolt ändå ;P

2009-02-11 @ 11:59:24
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0