Dreams ^^

Idag var man ju då faktiskt uppe 09 iaf, jag vet, fuskade lite med tiden :P.

Drömde många skumma drömmar. Bl.a en sexdröm starring Mats ;). Haha, nästan så man blev lite röd i ansiktet, (om man nu hade den genen dvs), när man vaknade ^^.
Sen drömde jag lite coolare saker, som krig osv. Där fick Kubert en roll, han var ledare för det gröna gänget :). Det fanns flera olika, gröna, röda, vita, gula och kanske blåa, det är lite suddigt där. Vi slogs iaf tillsammans mot the bad guys. Men jag kommer inte ihåg vilka det bad guys var. Jag hann iaf hamna i en fight på liv och död med någon som först var typ Hitsugaya från Bleach och sen en het brud (?). Där ser man. The mind works in mysterious ways. Jag bangade dock på att döda henne. Ville få henne att förstå att hon gjorde fel istället. Är inte det typiskt så säg?

Btw, Hubbe kunde flyga ! Avis jag blev ^^. Men alla ledare hade olika special abilities, det var därför vi var just ledare antar jag. Vilka jag var ledare för? Hm, och jag inte minns helt tokigt, dom vita :). Men jag diggade verkligen dom röda, why I do not know. Förmodligen för att Mari pratade om Magna Carta, och då pratade vi även om Eonis som är en Red Mage. Om ni nu tycker att Eonis låter bekant så är det ju helt enkelt för att det är av henne jag stulit "mitt namn" Aeonis :P.
Är iaf ganska säker på att dom olika grupperna var olika folkslag också.

Drömde faktiskt ännu mera saker ! Som att katastrofer inträffat, massa folk hade dött. Jag var jätteledsen kommer jag ihåg. Det var fan jobbigt O.o. Så en natt fylld av spännande drömmar. Önskar jag kom ihåg mera bara :).

Nog om det. Nu ska jag få i mig frukost, göra kaffe, och sen drar pluggandet igång :) TTYLajjters :) Kram!

Kommentarer
Postat av: Mats

Låter som en väldigt spännande natt ^^

Själv drömde jag om John Carpenters - The Thing tror jag, med en twist såklart.. Typiskt mig xD

2009-02-26 @ 10:44:10
Postat av: Kubbe

OOh sexeh fight med en het brud :P whish I could have watched it :D might even have payed to watch it :P kommer då inte ihåg vad jag drömde :( märkt att jag inte kommer ihåg mina drömmar på sistonde elller om jag kanske inte drömmer nånting alls, förrutom i Söndags då jag drömde att Mari, Emma å Mats börjat med ett MMO utan att berätta det för mig :(, tror maffian var med på ett hörn också :P anyway, GL med studierna...

2009-02-26 @ 11:42:05
Postat av: Mari

Damn! Varför var inte jag med?!? :O

Jag ville också va ledare! Fusk! >_< XD

2009-02-27 @ 00:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0