En "orkar du ens läsa-lista"

10 favoriter
Färg: Svart
Mat: Kyckling ^^
Band: Coldplay
Film: Schindlers List
Bok: Wheel of Time serien
Sport: O.o
Årstid: Sommar FTW!
Veckodag: Fredag
Glassmak: Vanilla
Tid på dygnet: Kvällen

9 för tillfället
Humör: Trött och förvirrad
Smak: Socker, druckit varm choklad ^^
Kläder: Mjuuukt, har inte ens på mig en bh idag ;D
Bakgrund på datorn: Ett Hikaru och Haruhi-kollage som jag gjort själv :P
Nagellack: Genomskinligt
Tid: 00.56
Lakan: Mörkblåa , konstig fråga ? O.o
Omgivning: Vardagsrum/matsalsdelen av en lght :)
Irritationsobjekt: Mitt huvud, det gör ajaj!

8 första
Bästa vän: Elino
Screen name: Paine
Husdjur: Sassa the cat (R.I.P)
Piercing: I öronen
Förälskelse: En liten fjant som hette Kim :P
Musik: Det mamma lyssnade på O.o (dansband and shit)
Bil: hasn’t happened yet
Kyss: baaad memories...

7 senaste
Cigarett: Över ett år sedan *stolt* :D
Mat: Kycklingsoppa + bröd
Dryck: Varm Choklad
Biltur: Förra veckan, en tripp till Reprisen
Kyss: ^^
Spelad låt: Part of your world - Från lilla sjöjungfrun ^^
TV-program: 2 and a half men

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: No
Brutit mot lagen: kanske lite, men det var jättelite ^^
Blivit arresterad: Haha nej inte det
Badat naken: Förutom i badkaret, no
Varit med på TV: Inte det heller
Kysst någon du inte känner: No comments

5 nej tack
Kläder: Stuprörs jeans >.<
Mat: Allt som innehåller ärtor och bönor
Musik: Hiphop
Dryck: Whisky och allt sånt där starkt crap
Personlighetsdrag: Spydig

4 saker
Du gjorde igår kväll: Såg Pirates of the Caribbean
Du kan höra just nu: datorn som brummar lite och en Pocahontas-låt :P
Du inte kan leva utan: mina vänner
Du gör när du har tråkigt: har sällan tråkigt

3 personer
Du kan berätta allt för: Ett par stycken utvalda människor ^^
Du tycker om: John Blund ;)
Du inte gillar: Emo’s ^^

2 val
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Höst faktiskt

1 önskan:
Jag önskar att alla jag känner ska må bra och ha underbara liv ^^

Kommentarer
Postat av: Mari

I've read it all... O.O

2009-02-10 @ 01:16:25
Postat av: Kubbe

I have read it and made one myself :D



10 favoriter

Färg: Beror på vilket objekt som färgen sitter på

Mat: Tacos

Band: Allätare, beror på vilken humör jag är på

Film: LOTR är bland dom bästa

Bok: Horus Heresy-serien

Sport: Golf när det begav sig

Årstid: Hösten

Veckodag: Fredag

Glassmak: Jordgubb

Tid på dygnet: Kvällen



9 för tillfället

Humör: Trött

Smak: Strepsil Jordgubb

Kläder: Morgonrock

Bakgrund på datorn: En fisk, standardbakgrund för Windows 7 Beta

Tid: 01.26

Omgivning: Vardagsrum/sovrum av en lght

Irritationsobjekt: Inget för stunden



8 första

Bästa vän: Mats

Husdjur: Strumpebands-snok

Piercing: Inga

Förälskelse: Kommer inte ihåg

Musik: Etype tror jag

Bil: hasn’t happened yet

Kyss: hasn’t happened yet



7 senaste

Cigarett: Röker inte

Mat: Köttfärsås

Dryck: Kall Choklad

Biltur: I Söndags till morsan å farsan

Kyss:

Spelad låt: H P Lovecraft Historical Society19 - Dunwich Children's Chorale - Here Comes Yog-Sothoth

TV-program: Flight of the Concords



6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner: No

Brutit mot lagen: kanske lite

Blivit arresterad: Nej

Badat naken: Förutom i badkaret, no

Varit med på TV: Inte det heller

Kysst någon du inte känner: Nope



5 nej tack

Kläder: Tanga

Mat: Pölsa

Musik: Tysk Hiphop och Hawaiiansk Polka

Dryck: Alkohol



4 saker

Du gjorde igår kväll: Spelade Guitarr Hero 3 hos morsan å farsan

Du kan höra just nu: Cthulhu inspirerad julmusik

Du inte kan leva utan: Min dator

Du gör när du har tråkigt: slösurfar



2 val

Kaffe eller te: Te

Vår eller höst: Höst



1 önskan:

Fred i världen :D

2009-02-10 @ 01:37:24
Postat av: Emma

*hoppar på Kubbe och ger han en stooor kram*

Min kärlek för dig växte just en hel del ! Och fråga mig inte varför, men det där var bland det gulligaste ever ^^. Och smart!

Mari, jag vill se din lista också! ;)

2009-02-10 @ 01:44:43
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Mari

Haha pölsa! Vidrigt! Håller med XD

Wtf... Ska jag googla efter en lista eller ska jag sno nån av eran?? :S

2009-02-10 @ 01:50:57
Postat av: Emma

Du ska ju fylla i samma som oss, seg du är då :P

2009-02-10 @ 01:51:43
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Kubbe

YaY! I got a hug from a real life GURL :D

2009-02-10 @ 01:52:13
Postat av: Kubbe

ctrl + c, ctrl + v, finns det nått annat sätt?

2009-02-10 @ 01:54:03
Postat av: Mari

Av nån anledning har jag tyckt att dom såg lite olika ut O.o

Och Kubbe.. jag känner till det där sen flera ÅR tillbaka :P

2009-02-10 @ 01:55:50
Postat av: Mari

10 favoriter

Färg: Blå, vit, svart, orange, gul, lite lila och rött. Silver... Guld ibland... Avgudar khakigrön.. Kan inte ha en färg! :P

Mat: Kycklingsallad, syrrans köttfärs och makaroner, blojta, stuvade makaroner och falukorv. Kan inte välja en favorit XD

Band: Gackt / Malice Mizer

Film: Koreanska kärlekskomedier

Bok: Mina mangaböcker räknas nog inte. Får säga: Register Of Ships 1983-84 P-Z (4971 sidor)

Sport: Skridskoåkning. Så fort jag hittar en livförsäkring som passar mig, en massa kuddar, nån som kan antingen förolyckas med mig eller bli min stötdämpare och när rätt tid faller in.

Årstid: Vår

Veckodag: Onsdag

Glassmak: Choklad, yeah, you know me there XD

Tid på dygnet: mellan 10 och 2 på dagen. Eventuellt 10 till 3-4 på dagen :)



9 för tillfället

Humör: Slapp men lite olycklig.

Smak: Coop Xtra oboy

Kläder: Jeans och en gul lång topp och en svart handske på högra handen.

Bakgrund på datorn: Emo girl skulle nog min syster beskriva henne som, jag säger däremot goth tjej med en bukett röda blommor (kan va rosor) med en text ovan: Familiar Feeling

Nagellack: Inte sen två år tillbaka skulle jag tro. Svart

Tid: 02.10

Lakan: Vitt, blå och rött i massa rutade mönster :S

Omgivning: Sovrum

Irritationsobjekt: Min rygg, glömmer jämnt bort att sitta rakt och min vänstra hand som är iskall.



8 första

Bästa vän: Efter systera (Lady och Ida hör också hit XD) så är det nog Cid

Screen name: Uhm... ?

Husdjur: Kit (R.I.P)

Piercing: None

Förälskelse: None

Musik: Quote sister: Det mamma lyssnade på O.o (dansband and shit) + Petrus mixade band och cd-skivor

Bil: hasn’t happened yet

Kyss: Horrible!



7 senaste

Cigarett: Röker inte, men har testat ett par bloss för att få den erfarenheten överstökat XD

Mat: Karre och ruccola med avokado och kokta rödbetor <3

Dryck: Kall oboy

Biltur: Idag (igår) till reprisen, Humlan, Coop, Alexander's förskola och sen hem till Mona

Kyss: Vänta, tänker... tänker... tänker... tänker... Jag kanske kommer på det imorrn eller nästa vecka XD

Spelad låt: Dj Encore - I see right through to you

TV-program: 2 and a half men



6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej

Brutit mot lagen: Pytteliten för mig, big for the world.

Blivit arresterad: Nej, men har suttit i handbojor mot en bokhylla har jag, riktiga <3 XD

Badat naken: Förutom i badkaret, no

Varit med på TV: Inte än ;D

Kysst någon du inte känner: I think so yes. Vänta, vad klassas som "inte känner"?



5 nej tack

Kläder: Mammas kläder när jag blir gammal >< Nuläget: Stuprörsjeans <-- Får hålla med syrran där.

Mat: Pölsa, spenat, ärtor, bönor, fiskgratäng och pitepalt >
<

Musik: Svensk rapp

Dryck: Aquatini och ooze, får ont i magen av dom :S

Personlighetsdrag: Bimbo, det är fjortisar som har blivit äldre skulle jag tro XD



4 saker

Du gjorde igår kväll: Umgicks med systera

Du kan höra just nu: Min databurk som låter lite :)

Du inte kan leva utan: vännerna och sängen och allt jag har i min lgh. Dock så ska jag kasta en massa sk*t :P

Du gör när du har tråkigt: dagdrömmer, men det gör jag också när jag trivs, har roligt etc.



3 personer

Du kan berätta allt för: Faktist så kan jag inte det O.O Fast jag ser det också som mycket oviktiga och ointressanta saker XD

Du tycker om: John Blund är en lockande kandidat ;D men får säga mina element systrar :)

Du inte gillar: Folk som inte bryr sig ett uns om naturen och omgivningen. Störande människor helt enkelt XD



2 val

Kaffe eller te: Te

Vår eller höst: Vår (men jag vill inte välja där, tycker om båda!)



1 önskan:

Själviska önskningar värmer gott så jag önskar att alla kan unna sig det och mitt är:

Att få träffa Jutta.

I mean, life screw us around anyway, at least we can get one happy wish fulfilled.

2009-02-10 @ 02:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0