:)

Men vilken dag !
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Sov typ mer än 8h inatt, typ nästan 9 O.o. That's fucking unbelievable. Men nice. Hade dock ont i ryggen när jag vaknade, men sov typ på rygg rätt länge tror jag :P.
För att jag sov så länge så var jag ju rätt seg i huvudet.. Och sen så funkade ju inte ze internet, man blev ju nästan gråtfärdig. Endast facebook och Bubble Shooter fnukade.. Och även om jag kan sitta med Bubble Shooter 5h i sträck (true story, hade sjukt lite att göra antar jag?), så blev jag less. Men då passade det bra att mjukstarta dagen med kaffe och xxxHOLIC, jag gillar den serien skarpt ! :)

Gick sedan till skolan i solskenet, solglasögon-premiär 2009 blev det idag faktiskt. Men det var skönt för ögonen och huvudet ^^. Lyssnade på Dashboard Confessional och det var såå trevligt och nice :D.
Svensk och isländsk medeltid började vi iaf med idag på svenskan. Så intressant att jag höll på att falla av stolen. Ahja. Har en del att säga om det egentligen, men vet ni vad. Jag orkar seriöst inte x).

Som ni nog förstår så är jag iaf på hemmaplan nu igen. Stör grannarna med min "party"-musik och massa bas ^^. Bas is ze shit, jag lovar ^^. Har städat undan lite och försöker komma på vad jag ska ha på mig. Jag är ju tjej så det kan ju faktiskt ta ett tag att komponera en outfit, är nästan klar, men kan inte bestämma mig för om jag ska ha på mig leggings eller svarta overknee-strumpor. Länge sen man hade leggings, men samtidigt så är det något i mig som säger att det känns lite småtöntigt och "sommar". Så it vet ja.. Ska iaf prova båda innan jag gör ett beslut. Jag vet, nu dog ni av intresse overload ;).

Moving on.. Um... Dags att städa liiite till sedan duscha och göra sig iordning i vanlig ordning. Någonstans ska man ju klämma in något ätbart också.. Och så borde vi gå på Ica. Haha, jamen det är väl bara att börja. Vi höres ! :)

Jag nämnde väl att jag vill ha en klocka? Det är för att jag ska slippa kolla på mobilen jämt x).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0