Evilness ^^

Hur ond är du?

( ) Jag drar ofta vita lögner

(x) Jag hämnas gärna en oförrätt

(x) Jag har fuskat på ett prov - Men än ett prov, men aldrig då det spelade ngn roll (9an, Backa t.ex)

(x) Jag har brutit mot lagen - som tidigare sagt, det var bara lite granna ^^.

(x) Jag har önskat någon riktigt illa

(x) Jag har tittat på porr på internet - vem har inte det liksom?

( ) Jag har sagt elaka saker som får någon att gråta - inte sen man var typ 16, så det räknas inte längre

(x) Jag drar rasistiska skämt

(x) Jag svär ofta

( ) Jag startar ofta slagsmål

( ) Jag tycker om att busringa

( ) Jag har gjort narr av en handikappad person

( ) Jag tycker om att göra andra till ovänner

( ) Jag har spottat i någons öl när de tittat bort

(x) Jag har flirtat för att göra någon svartsjuk

( ) Jag använder olagliga droger

( ) Jag har gjort någon riktigt illa - inte medvetet så den kryssar jag inte i..

( ) Jag gillar att tända eld på saker

(x) Jag har stulit något värdefullt - but the dude deserved it ! :)

( ) Jag gillar att titta på våldsamma filmer

( ) Jag ser ner på svaga människor

(x) Jag har medvetet gjort en repa i någons bil - igen, the dude deserved it ! ^^

( ) Jag har mobbat en överviktig person

( ) Jag tycker välgörenhet är onödigt

( ) Jag har medvetet svikit en vän

( ) Jag skulle offra tusen människors liv för att rädda mitt eget

( ) Jag är hellre en superskurk än en superhjälte

( ) Jag skulle döda för pengar

( ) Jag brukar klottra

( ) Jag tycker om att se andra lida

Resultat: 10/30

1-5 Du är så himla god. Så god så att onda människor skrattar åt dig. Akta dig så att du inte blir trampad på!

6-10 Du är en aningen ond, fast i smyg!
11-15 Det ruvar en ondska i ditt hjärta även om du döljer det väl!
16-20 Visst är du ond men ännu har du en bit kvar innan du vill erövra världen!
21-25  Du är verkligen ond, näst intill för ond för att göra ett sånt här löjligt test. Människor fruktar dig!
26-30 Du är den ondaste människan på jorden! Du är fruktad av alla, till och med dig själv!

Där ser ni, helt oskyldig är jag inte. Men vem är det ens? O.o

Kommentarer
Postat av: Mats

Hur ond är du?

( ) Jag drar ofta vita lögner

(x) Jag hämnas gärna en oförrätt

(x) Jag har fuskat på ett prov - i 6an tror jag, råkade titta på svaren som läraren hade framme helt öppet :D

(x) Jag har brutit mot lagen - Inget allvarligt, J walking and such ^^

(x) Jag har önskat någon riktigt illa

(x) Jag har tittat på porr på internet - Den som inte kryssa i denna ljuger, så just admit it.

( ) Jag har sagt elaka saker som får någon att gråta - Det var länge sen och jag är bättre än så idag

(x) Jag drar rasistiska skämt - Sorry, ibland.. ^^

(x) Jag svär ofta - På tok för mycket

( ) Jag startar ofta slagsmål

( ) Jag tycker om att busringa

( ) Jag har gjort narr av en handikappad person

( ) Jag tycker om att göra andra till ovänner

( ) Jag har spottat i någons öl när de tittat bort

( ) Jag har flirtat för att göra någon svartsjuk

( ) Jag använder olagliga droger

( ) Jag har gjort någon riktigt illa - inte medvetet så den kryssar jag inte i..

( ) Jag gillar att tända eld på saker

(x) Jag har stulit något värdefullt - but the dude deserved it ! :)

(x) Jag gillar att titta på våldsamma filmer - Jag är Mr. Action

( ) Jag ser ner på svaga människor

( ) Jag har medvetet gjort en repa i någons bil

( ) Jag har mobbat en överviktig person

( ) Jag tycker välgörenhet är onödigt

( ) Jag har medvetet svikit en vän

( ) Jag skulle offra tusen människors liv för att rädda mitt eget

( ) Jag är hellre en superskurt än en superhjälte

( ) Jag skulle döda för pengar - Hitler och massmördande avskum har jag inte mycket till övers för.. Om jag hade en tidsmaskin som i Red Alert skulle jag nog ta chansen (fast det skulle jag gjort gratis)

(x) Jag brukar klottra - I mina kollegieblock >_>

( ) Jag tycker om att se andra lida



Resultat: 10/30

2009-02-26 @ 11:08:54
Postat av: Mats

Nej!! faen också, jag missade att ta bort krysset från "Har du stulit något värdefullt".. Jag har inte stulit något från någon dude som deserved it.. >_>

2009-02-26 @ 11:10:20
Postat av: Kubbe

Hur ond är du?

( ) Jag drar ofta vita lögner

(x) Jag hämnas gärna en oförrätt. det är väl inte att vara ond?

( ) Jag har fuskat på ett prov

(x) Jag har brutit mot lagen - har kört mot rött en gång...

( ) Jag har önskat någon riktigt illa

(x) Jag har tittat på porr på internet - Guys need pr0n :P

( ) Jag har sagt elaka saker som får någon att gråta - Det var länge sen och jag är bättre än så idag

(x) Jag drar rasistiska skämt - Sorry, ibland.. ^^

( ) Jag svär ofta

( ) Jag startar ofta slagsmål

( ) Jag tycker om att busringa

( ) Jag har gjort narr av en handikappad person

( ) Jag tycker om att göra andra till ovänner

( ) Jag har spottat i någons öl när de tittat bort

( ) Jag har flirtat för att göra någon svartsjuk

( ) Jag använder olagliga droger

( ) Jag har gjort någon riktigt illa

( ) Jag gillar att tända eld på saker

( ) Jag har stulit något värdefullt

(x) Jag gillar att titta på våldsamma filmer

( ) Jag ser ner på svaga människor

( ) Jag har medvetet gjort en repa i någons bil

( ) Jag har mobbat en överviktig person

( ) Jag tycker välgörenhet är onödigt

( ) Jag har medvetet svikit en vän

( ) Jag skulle offra tusen människors liv för att rädda mitt eget

( ) Jag är hellre en superskurt än en superhjälte

( ) Jag skulle döda för pengar

( ) Jag brukar klottra -

( ) Jag tycker om att se andra lida



5/30 Ingen är godare än jag :D BTW vad är en Superskurt? är det vanliga Skurts alterego?

2009-02-26 @ 11:37:19
Postat av: Mats

Skurt äger

2009-02-26 @ 13:04:59
Postat av: Emma

Jag bara copy paste'ar.. Men 20 spänn på att det ska stå skurk :P Så jag har ändrat det nu ^^



Och fan vad ni var snälla då ^^. Men det är ju iofs jag med ! :D

2009-02-26 @ 13:12:00
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0