Första pausen !

Från pluggandet. Men är iaf klar med frågorna till första kapitlet i Psykologi A. Tog längre tid än vad jag tänkte O.o. Men sjukt intressant är det. Skulle bl.a förklara Hedvigs anorexia ur olika psykologiska perspektiv. Den ni ^^.

Börjar dock bli trött så funderar på att gå ut en sväng så man piggnar till lite innan man tar sig an ännu mera pluggande :). Störigt att folk inte bor i stan.. Då hade jag tvingat någon (typ Emma, känn dig träffad) att följa mig på ica för att köpa frukt ^^. Mindre än 2h kvar till schemats första fruktstund ju, och inte har vi något sånt här ! Så.. Kanske borde göra det? Men när jag går ut vill jag helst inte gå på ica, jag menar come on, hur kul är det? (Och det kommer från jävlat säkert rätt käft, vi kunde ju gå på ica 3 gånger om dagen förr, zongänget alltså. Icaaah? Internskämt, sorry, ni kommer inte första det ^^).

Så vi får väl se vad som göres. Känns dock sjukt stabilt att ha varit vaken 4h, gjort något vettigt, och ändå ha massa timmar kvar på dygnet :D. Gladare känner man sig också. Igår var bara jobbigt O.o

Kram på er snällhuvven, och på Kubert också fastän han kan vara rätt så jävla dryg ;).

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Vadå dryg? :(

2009-02-26 @ 13:38:19
Postat av: Emma

Hahaha, ja? Du är ju dryg som fan ibland, har du inte märkt det eller? ^^ Men vadå, det är väl del av din charm :)

2009-02-26 @ 15:40:47
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Mats

Kubbe, never change, vi älskar din charm, din grace och det faktum att du bjuder folk på marabou mjölkchoklad! I alla fall de som äter det :P

2009-02-26 @ 16:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0