God Morgon alla Glada ! :)

Sov 8h.. Var vaken 38h.. Sov 8h timmar :P. Trodde helt seriöst att jag skulle vakna upp och se och må bättre ut idag. Fetglöm! Ser så jävla tärd ut att det finns fan inte ord. Jag funderar på om mascara skulle piffa upp ögonen eller bara få mig att se helt cp ut.. Jag kommer faktiskt fram till alternativ nr 2. Men samtidigt så känns det ju inte så lockande att vistas bland folk när man ser typ döende ut O.o
Man får väl offra sig helt enkelt ^^. Men dom andra kommer ju säkert bli lite rädda för mig tror jag ;).

Nej nu ni. Ska ta på mig sockor och äta lite, för jag är vrålhungrig ^^.

Måste dock tillägga att jag känner mig sjukare, och har mer ont i halsen. Typiskt. Måste ju bli frisk nu ! ^^

Lite småtrött är man nog idag ^^.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

det heter sockar...

2009-02-12 @ 12:39:30
Postat av: Emma

Jag säger sockor, så det så ! ;D

2009-02-12 @ 18:24:35
URL: http://aeonis.blogg.se/
Postat av: Mats

Bygg ett fort av kuddar och filtar, ta med mat, frukt och lite te i en termos. Kryp in i fortet, ät maten och drick te. Kommer någon och försöker invadera fortet så kastar du kuddar på inkräktarna, sen sover man en stund. Det är en bra kur mot ont i halsen och röda ögon. ^^

2009-02-12 @ 18:51:34
Postat av: Emma

Jag har verkligen inte tid för sånt idag.. Seriously, imorgon flyttar jag ju. Har en del att gå igenom och så har jag en del tvätt som ska göras ^^

2009-02-12 @ 19:00:54
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0