Got some stuff to do !

God morgon och god dag på er allihopa ^^.
Idag är jag seg, det kan jag lova. Har sovit mindre än 5h timmar inatt.. Var svårt att somna, och sen hjälpte det ju inte alls att jag råkade klia mig i hårbotten. Ni som känner mig vet ju vad som händer om jag råkar göra det. Det slutar aldrig att klia.. Jag kom iaf på en temporär lösning. Och tröttheten hjälpte till.

Känner mig sådära lagomt normal idag, så idag har jag på mig en gul tubtopp och en gul mössa. Jag gillar verkligen min gula mössa, den är charmig ^^. Man ska ju dock inte ha på sig mössa inomhus. Men jag kände verkligen för det idag :).

Ska väl så snart som möjligt börja ta itu med Maris lght igen.. Skojj.. Men men.

Ni får ha en bra dag allesammans och så uppdaterar jag senare igen ^^.

Den här bilden är såå störande O.o.

Kommentarer
Postat av: soffie

haha, nej ja vet. så säger min karl med =)

ha de !

2009-02-17 @ 13:26:52
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Ewah

haha tog nån sekund innan jag såg vad det var med den bilden ...=)

2009-02-17 @ 22:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0