Hallå mina kära vänner och annat folk ^^

Sådärja :).

Idag känner man sig lite piggare. Och inte var jag uppe 11. Men inte sov jag förrens 4 heller så ^^.
Den här dagen känns mycket, mycket bättre. Kanske inte är så super-pepp på att städa, men jag vet att jag kommer bli helnöjd med resultatet ^^. Ska även tvinga Mari att komma över med mer av mitt älskade hårdbröd, och mat.. Tänkte faktiskt laga mat idag.
Tur man har någon i sin närhet som gnäller lite på en när man äter dåligt. Gör det liksom så mycket svårare att fortsätta med gott samvete ;P.

Har ni sett vädret idag? Jisses, det var iofs lika illa inatt när jag var ute och promenerade lite. Massa snö, och jävlar vad det blåser. Jag är glad att jag inte ska ut i det vädret idag. ^^

Btw. Lyssna inte på System of a Down - Chop Suey när ni skriver. Jag fastnade i takten totalt. Men fort går det iaf ! :P

Är också sjuuukt sugen på att spela Final Fantasy. Pratade en del om det igår.. Shiese. Men det är ett bra sug. För FF äger ALLT och ALLA, så är det bara ;).

Och ja, självklart så kan man hela intro-texten utantill. Givetvis så har man ju startat om spelet flera gånger bara för att se den. Det är inte ett dugg konstigt, det är *kärlek* -v-

Kommentarer
Postat av: MAT-s

Go Mat!! dansar och viftar med pompoms

2009-02-05 @ 14:27:03
Postat av: Mari

My god Mats O.O Där lät du precis som jag XD Nästan..

Men ja, FF är kärlek <3

2009-02-05 @ 14:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0