Happiiiiieeee :P (Happy, I know)

Hej hej! :)
Inatt så hade jag svårt att somna.. Hade jag tur så somnade jag vid 5, men jag kommer ihåg att jag var vaken 04.40 så.. Sen blev jag väckt 10 av... ... ... En granne  som borrar! Yay! *skuttar upp och ner* ;P. Så idag kommer jag nog att vara seg ^^.

Men idag är ändå en bra dag. För Emma ska komma förbi och vi ska ha .. Slumber Party ! :D *skuttar upp och ner på riktigt nu*, that's sooo girly ! ^^. Loves it. Och för att piffa upp det lite så har även Kubert lovat att han ska våga smyga sig hit. Riktigt rolig snubbe det där, man blir glad bara av att se han ;D. Så det passar sig ju bra. Har kommit fram till att en film + popcorn skulle passa sig bra ikväll, så en film ska jag definitivt försöka fixa :).

Nej nu måste jag dricka kaffe, annars lever inte jag ^^.

Puss på er snyggon! Nu blir det inte lika jobbigt att längta tills fredag :P.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

har ett antal filmer som jag tag ta med mig om det går för sig?

2009-02-19 @ 13:18:48
Postat av: Mats

Jäkla fusk, ni ska äta popcorn och se på film medans jag storstädar, skottar snö, plockar bort döda fåglar från farmors altan, dammtorkar, läser "damtidningar" från 2001, dricker gammalt kokkaffe och spelar FF7. Hårda bud häruppe, hoppas ni har det underbart i allafall så ses vi imårrn. ^^

2009-02-19 @ 16:20:46
Postat av: Emma

FF7 is the best ever..Så vad klagar du över egentligen? Don't make me tickle you ! ;)

Hehe, puss på dig med btw ^^

2009-02-19 @ 18:29:15
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0