Här har ni något mer att göra ^^

SKAMLIGHETER
[x] Jag har sagt LOL i en riktig diskussion, (Äkta fjortis-style ! ;D)
[x] Jag börjar fortfarande gråta av disney-filmer
[ ] Jag har pissat på mig av skratt
[ ] Jag har fört konstiga grisljud när jag har skrattat
[x] Jag har skrattat så mkt så att jag gråtit
[ ] Jag har limmat fast min hand i något, (Har dock limmat ihop fingrarna massor av gånger ^^)
[ ] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan
[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats

HÄLSA
[ ] Jag föddes med en sjukdom
[ ] Jag har fått stygn på ett öppet sår
[x] Jag har brutit ett ben
[x] Mina tonciller har tagits bort
[x] Jag har suttit hos läkarn med en vän
[ ] Mina visdomständer har tagits bort
[ ] Jag har /haft astma

ERFARENHETER
[x] Jag har tappat bort mig i min hemstad, (Uselt lokalsinne ^^)
[x] Jag har sett en fallande stjärna
[x] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna
[x] Jag har varit i pyjamas på en offentlig plats
[x] Jag har tryckt alla knappar i en hiss
[x] Jag har sparkat en kille mellan benen, (Det var dock inte med mening, det skulle jag aldrig göra)

FÖRHÅLLANDE
[ ] Jag är singel
[ ] Jag är i ett förhållande
[ ] Jag är förlovad
[ ] Jag är gift
[x] Jag saknar någon just nu
[x] Jag har sparat något från ett gammalt förhållande

SEXUALITET
[x] Jag har varit förtjust i en person av samma kön
[x] Jag har varit förtjust i en lärare
[x] Jag har blivit kysst i regnet
[ ] Jag har kramat en helt okänd person
[x] Jag har kysst en person av samma kön

ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat nån annan att inte göra
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra
[x] Jag har smygit ut utan lov
[x] Jag har ljugit om vart jag var för mina föräldrar
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet

DÅLIGA TIDER
[x] Jag har druckit alkohol
[x] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden
[ ] Jag kan inte svälja piller
[x] Jag har blivit diagnoserad med depression
[x] Jag tar/har tagit mediciner mot depression
[x] Jag har haft/har en ätstörning
[x] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det
[x] Jag har vaknat gråtandes
[x] Jag har somnat gråtandes

DÖDEN
[ ] Jag är rädd för att dö
[x] Jag hatar begravningar
[ ] Jag har sett någon dö
[ ] Någon nära till mig har försökt begå självmord
[ ] Någon nära till mig har begått självmord

RANDOM
[x] Jag svär ofta
[x] Jag dödar insekter
[x] Jag kan sjunga så andra lyssnar på
[ ] Jag är väldigt kittlig
[x] Jag spelar data/tv spel, (Nördlivet är det enda riktiga livet ^^)
[ ] Jag vet hur man skjuter
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt , (Jag är ju rolig, så why not ;D)
[x] Jag har varit helt ärlig när jag har fyllt i den här listan

Kommentarer
Postat av: Kubbe

SKAMLIGHETER

[x] Jag har sagt LOL i en riktig diskussion, (Äkta fjortis-style ! ;D)

[ ] Jag börjar fortfarande gråta av disney-filmer

[ ] Jag har pissat på mig av skratt

[ ] Jag har fört konstiga grisljud när jag har skrattat

[x] Jag har skrattat så mkt så att jag gråtit

[x] Jag har limmat fast min hand i något, (Har dock limmat ihop fingrarna massor av gånger ^^)

[ ] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan

[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats



HÄLSA

[ ] Jag föddes med en sjukdom

[x] Jag har fått stygn på ett öppet sår, räknas såret efter en operation?

[ ] Jag har brutit ett ben

[ ] Mina tonciller har tagits bort

[ ] Jag har suttit hos läkarn med en vän

[ ] Mina visdomständer har tagits bort

[ ] Jag har /haft astma



ERFARENHETER

[ ] Jag har tappat bort mig i min hemstad, (Uselt lokalsinne ^^)

[x] Jag har sett en fallande stjärna, det är inte en stjärna, utan meteoriter.

[ ] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna

[ ] Jag har varit i pyjamas på en offentlig plats

[x] Jag har tryckt alla knappar i en hiss

[ ] Jag har sparkat en kille mellan benen, (Det var dock inte med mening, det skulle jag aldrig göra)



FÖRHÅLLANDE

[x] Jag är singel

[ ] Jag är i ett förhållande

[ ] Jag är förlovad

[ ] Jag är gift

[ ] Jag saknar någon just nu

[ ] Jag har sparat något från ett gammalt förhållande



SEXUALITET

[ ] Jag har varit förtjust i en person av samma kön

[ ] Jag har varit förtjust i en lärare

[ ] Jag har blivit kysst i regnet

[ ] Jag har kramat en helt okänd person

[ ] Jag har kysst en person av samma kön



ÄRLIGHET

[ ] Jag har gjort något som jag lovat nån annan att inte göra

[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra

[ ] Jag har smygit ut utan lov

[x] Jag har ljugit om vart jag var för mina föräldrar

[x] Jag har en hemlighet som ingen vet



DÅLIGA TIDER

[ ] Jag har druckit alkohol

[ ] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden

[ ] Jag kan inte svälja piller

[ ] Jag har blivit diagnoserad med depression

[ ] Jag tar/har tagit mediciner mot depression

[ ] Jag har haft/har en ätstörning

[ ] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det

[ ] Jag har vaknat gråtandes

[ ] Jag har somnat gråtandes



DÖDEN

[ ] Jag är rädd för att dö

[x] Jag hatar begravningar

[ ] Jag har sett någon dö

[ ] Någon nära till mig har försökt begå självmord

[ ] Någon nära till mig har begått självmord



RANDOM

[ ] Jag svär ofta

[x] Jag dödar insekter

[ ] Jag kan sjunga så andra lyssnar på

[x] Jag är väldigt kittlig

[x] Jag spelar data/tv spel, (Nördlivet är det enda riktiga livet ^^)

[x] Jag vet hur man skjuter, hmm jag har skjutit en gång, räknas det?

[x] Jag skrattar åt mina egna skämt , (Jag är ju rolig, så why not ;D)

[x] Jag har varit helt ärlig när jag har fyllt i den här listan

2009-02-23 @ 23:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0